Η γαλλική «Βίβλος» του κινηματογράφου δίνει τη δική της άποψη για αυτούς που ξεχώρισαν μέσα στο 2013.
Τα top ten, είτε έχουν επιλεγεί από κριτικούς κι ανθρώπους του κινηματογραφικού χώρου, είτε από απλούς σινεφίλ «πυκνώνουν» όσο πλησιάζουμε στο τέλος του χρόνου και τα εμβληματικά «Cahiers du Cinéma», πυλώνας κινηματογραφικής ιστορίας, με πάντα εκλεπτυσμένο αισθητήρα κινηματογραφικού γούστου είναι όπως κάθε τέτοια εποχή από τους πρώτους που δημοσιοποιούν τη δική τους δεκάδα με τις ταινίες που ξεχώρισαν.
Ανάμεσά τους, με σειρά προτίμησης, μερικές προφανείς και κάποιες λιγότερο προφανείς επιλογές: Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα των τελευταίων το «Spring Breakers», μια ταινία που είχε φιλοξενηθεί στο εξώφυλλο του περιοδικού, αλλά δε θα περίμενε κανείς να είναι στη δεύτερη θέση της κατάταξης, παρά τη στήριξη των συντακτών στην ταινία («Από αυτό το ανόητο πράγμα ξεπηδάει μια ποίηση που είναι ταυτόχρονα αποκρουστική και αφελής, μπουρλέσκ και συνθετική, χυδαία και ηλίθια – ένα είδος χαμένης ποίησης» έγραφαν τα Cahiers για το προκλητικό πόνημα του Χάρμονι Κορίν).