Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Δείτε το ΦΕΚ με την εξεταστέα ύλη των μαθημάτων της Α Λυκείου

Δείτε το ΦΕΚ με την εξεταστέα ύλη των μαθημάτων της Α΄ τάξης Ημερησίου και των Α΄ και Β΄ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2013−2014
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΦΕΚ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΕΔΩ


Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Ηλεκτρονικά βιβλία – Εγχειρίδια προετοιμασίας για τις εξετάσεις του ΚΠΓ

Για όσους ακόμη διστάζουν να χρησιμοποιήσουν εργαλεία σαν το Ηλεκτρονικό Ευρετήριο Δραστηριοτήτων, ή και για εκείνους που θέλουν το εκπαιδευτικό υλικό που θα χρησιμοποιήσουν για να ετοιμάσουν τους μαθητές τους να είναι και σε έντυπη μορφή –ώστε να έχουν κάτι πιο «χειροπιαστό»– ετοιμάσαμε εγχειρίδια προετοιμασίας για τις εξετάσεις του ΚΠΓ: Το βιβλίο του υποψήφιου και Το βιβλίο του εκπαιδευτικού. Τα εγχειρίδια αυτά είναι σε μορφή

pdf και μπορεί κάθε ενδιαφερόμενος να τα εκτυπώσει αφού τα «κατεβάσει», κάνοντας κλικ επάνω στο βιβλίο.

 Μπορεί επίσης με ένα κλικ επάνω στο εικονίδιο με την ένδειξη «MP3″ να κατεβάσει το ηχητικό υλικό που αντιστοιχεί στα Practice Tests του βιβλίου του υποψηφίου. 

KPG_Logo

Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ:Οδηγίες για τις εξετάσεις των μαθητών της Α Λυκείου και πως θα βαθμολογηθούν τα θέματα

Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 07/10-02-2014 ανακοινοποίηση στο ορθό του Δ.Σ.)  το υπουργείο Παιδείας απέστειλε προς τα Λύκεια  τις παρακάτω οδηγίες σχετικά με τον τρόπο αξιολόγησης μαθημάτων της Α΄ τάξης Ημερησίου και των Α΄ και Β΄ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2013-2014.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
Για την εξέταση της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας δίνεται στους μαθητές σε φωτοαντίγραφο απόσπασμα κειμένου διδαγμένου από το πρωτότυπο, 12-20 στίχων, με νοηματική συνοχή και ζητείται από αυτούς:

Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΝΕΩΝ ΤΟΜΕΩΝ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ 1ο ΕΠΑ.Λ. ΔΕΣΚΑΤΗΣ


            Η Επαγγελματική Εκπαίδευση στον τόπο μας αποτελεί παράγοντα ανάπτυξης, καθώς στοχεύει στην παροχή παιδείας υψηλού επιπέδου,
στην προαγωγή της δημιουργικότητας, στην παροχή ολοκληρωμένων επαγγελματικών γνώσεων και δεξιοτήτων για την πρόσβαση στην αγορά εργασίας, στην ενδυνάμωση της δυνατότητας πρόσληψης και αφομοίωσης των νέων τεχνολογικών και επαγγελματικών γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων αλλά κυρίως στη δυνατότητα επαγγελματικής ανέλιξης των μαθητών μέσω σπουδών σε ανώτερη εκπαιδευτική βαθμίδα.
            Με γνώμονα την αναβάθμιση της επαγγελματικής  εκπαίδευσης, ο Δήμαρχος, κ. Μίγκος Νικόλαος και το Δημοτικό Συμβούλιο Δεσκάτης στηρίζουν και προωθούν το αίτημα του Συλλόγου Διδασκόντων και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου ΕΠΑ.Λ. Δεσκάτης για την προσθήκη δύο νέων Τομέων-Ειδικοτήτων στο Πρόγραμμα Σπουδών του σχολείου μας,  του Τομέα Ηλεκτρολογίας και του Τομέα Οικονομίας, συμπληρωματικά προς τους δύο άλλους τομείς, τον Τομέα Πληροφορικής και τον Τομέα Γεωπονίας. Επίσης, για την καλύτερη λειτουργία του Τομέα Ηλεκτρολογίας, πρόκειται να ενισχυθεί η εργαστηριακή υποδομή του σχολείου με νέο εργαστήριο Ηλεκτρολογίας.  Σύμφωνα με το Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Παιδείας για το Νέο ΕΠΑ.Λ., οι δυνατότητες φοίτησης των μαθητών  στο σχολείο μας είναι οι εξής:
1. Το Επαγγελματικό Λύκειο προσφέρει δύο κύκλους σπουδών :
α. τον «Δευτεροβάθμιο Κύκλο Σπουδών» και
β. την «Τάξη Μαθητείας».

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

«Μπόνους» σε 15.000 αποφοίτους των ΕΠΑΛ



Τη δυνατότητα για πρώτη φορά να διεκδικήσουν την εισαγωγή τους σε καλύτερα τμήματα της Ανώτατης Εκπαίδευσης δίνει το υπουργείο Παιδείας σε περίπου 15.000 αποφοίτους των Επαγγελματικών Λυκείων μόνο με τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού τους δελτίου.
Σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου δίνεται για πρώτη φορά το δικαίωμα σε όσους συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΕΠΑΛ (Ομάδα Α’), να είναι υποψήφιοι για το 10% των θέσεων εισακτέων, χωρίς νέα εξέταση, μόνο για μία φορά και μόνο για το αμέσως επόμενο έτος από αυτό που εξετάστηκαν.

Κατά τη συμμετοχή τους για το 10% των θέσεων εισακτέων, οι υποψήφιοι συμμετέχουν με τη βαθμολογία που πέτυχαν στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα (2 γενικής παιδείας-2 ειδικότητας) και τα ειδικά μαθήματα, χωρίς να εξεταστούν ξανά σε κάποιο από τα προηγούμενα, καταθέτοντας μόνο Μηχανογραφικό Δελτίο.

Οι εν λόγω υποψήφιοι δεν υποβάλλουν Αίτηση-Δήλωση, αλλά προσέρχονται, στις προβλεπόμενες ημερομηνίες για την απόκτηση του κωδικού ασφαλείας (password), στο ΕΠΑΛ αποφοίτησής τους ή στο πλησιέστερο στην κατοικία τους ΕΠΑΛ, υποβάλλοντας επικυρωμένο αντίγραφο του απολυτηρίου τους και τα απαραίτητα δικαιολογητικά, σε περίπτωση που υπάγονται σε κάποια από τις ειδικές περιπτώσεις.

Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Θέματα εξετάσεων στα μαθηματικά για όλες τις τάξεις του Λυκείου (θεωρία και ασκήσεις σε όλη την ύλη)


Θέματα εξετάσεων στα μαθηματικά για όλες τις τάξεις του Λυκείου (θεωρία και ασκήσεις σε όλη την ύλη)Δείτε συγκεντρωμένα θέματα εξετάσεων στα μαθηματικά για όλες τις  τάξεις  του Λυκείουκατανεμημένα σε κεφάλαια σε όλη την διδακτέα ύλη (Θεωρία και Ασκήσεις). Τα θέματα προέρχονται από τις εξεταστικές περιόδους 2012 και 2013 από Λύκεια του Ν. Δωδεκανήσου. Αποτελεί μια  καλή συλλογή θεμάτων για εξάσκηση των μαθητών όλων των τάξεων του Λυκείου, είτε σε επιμέρους κεφάλαια είτε, αργότερα, σε όλη την εξεταστέα ύλη με συνδυαστικά θέματα από όλα τα κεφάλαια.

Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Σαρλότ Μπροντέ - Δανειστική βιβλιοθήκη

Λίγα  λόγια  για  τη  συγγραφέα  Σαρλότ   Μπροντέ
                                                                                                                                              
      Η  Σαρλότ  Μπροντέ γεννήθηκε το 1816 στο Γιορκσάιρ  στην Αγγλία. Ο πατέρας της ήταν  κληρικός. Η οικογένειά της περιλάμβανε έξι παιδιά. Η μητέρα  της και οι δυο μεγαλύτερες αδερφές της πέθαναν, όταν εκείνη ήταν πολύ μικρή κι έτσι μπήκε εσωτερική σ’ ένα σχολείο στη Βόρεια Αγγλία, όπου οι συνθήκες διαβίωσης ήταν πολύ δυσάρεστες. Τέλειωσε τις σπουδές της στις Βρυξέλλες και έγινε δασκάλα.
      Έγραψε τη  «Τζέην  Έϋρ» το 1847 και μ’ αυτή έγινε γνωστή ως συγγραφέας.
      Άλλα έργα της είναι τα Shirley(1849) και  Villette(1853).
      Το κύριο θέμα σ’όλα τα μυθιστορήματά της είναι οι εμπειρίες και ο τρόπος ζωής των γυναικών στην παλιά βικτωριανή Αγγλία, σύμφωνα και με τις εμπειρίες που αποκόμισε η ίδια στη ζωή της.
      Πέθανε το 1855, λίγο πριν φέρει στον κόσμο το πρώτο της παιδί.

Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Πως θα γίνουν οι εξετάσεις στην Α΄ Λυκείου...

Σε αγώνα δρόμου το υπουργείο Παιδείας για την "τράπεζα θεμάτων"

ΚΑΝΤΕ "ΚΛΙΚ" ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΕ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
πηγή:ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Οι συνέπειες του bullying συσσωρεύονται στο χρόνο.

Οι συνέπειες του bullying συσσωρεύονται στο χρόνοΤα παιδιά που υφίστανται συνεχή εκφοβισμό στο σχολείο, εμφανίζουν την πιο επιβαρυμένη υγεία τα επόμενα χρόνια, καθώς οι ψυχοσωματικές συνέπειες συσσωρεύονται διαχρονικά, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.
Η μελέτη δείχνει για πρώτη φορά ότι το συνεχώς επιδεινούμενο πρόβλημα του εκφοβισμού- «μπούλινγκ» μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις για την ψυχική- νοητική και τη σωματική υγεία του παιδιού σε βάθος χρόνου και όχι μόνο βραχυπρόθεσμα, ιδίως αν το παιδί πέφτει συστηματικά θύμα λεκτικής και σωματικής βίας εκ μέρους άλλων παιδιών.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής την κοινωνική ψυχολόγο Λόρα Μπόγκαρτ της Ιατρικής Σχολής του πανεπιστημίου Χάρβαρντ και του Νοσοκομείου Παίδων της Βοστόνης, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό της Αμερικανικής Ακαδημίας Παιδιατρικής "Pediatrics", σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερ, μελέτησαν σχεδόν 4.300 μαθητές δημοτικού και γυμνασίου και διαπίστωσαν ότι περίπου το 30% έπεφταν θύμα εκφοβισμού στο σχολείο (σπρωξιές, ξύλο, βρισιές κ.α.).
Η έρευνα (που δεν συμπεριέλαβε τον online εκφοβισμό στο διαδίκτυο) αξιολόγησε τη σωματική και ψυχική υγεία
όλων των παιδιών και βρήκε ότι όσα ποτέ δεν είχαν υπάρξει θύματα εκφοβισμού, ήσαν τα πιο υγιή από ψυχολογική άποψη.
Όμως ακόμα και τα παιδιά που κάποτε πριν από πολλά χρόνια, είχαν γνωρίσει «στο πετσί τους» τον εκφοβισμό,