Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2021
Παράταση υποβολής αιτήσεων για το Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας: Μέχρι και την Τετάρτη 3-11-2021 και ώρα 23:59
Τι αλλάζει από τη Δευτέρα για μαθητές και εκπαιδευτικούς: Ηλεκτρονική κατηγοριοποίηση με χρώματα Πράσινο, κόκκινο και γκρι η μη και η επιτρεπτή παρουσία στα σχολεία
Οι μαθητές οφείλουν να φέρουν μαζί τους Σχολική Κάρτα
Η πλατφόρμα edupass.gov.gr, εγκαινιάζεται από τη Δευτέρα 1η Νοεμβρίου , για τα δημόσια σχολεία (ουσιαστικά πρόκειται για μεταφορά της υποχρέωσης δήλωσης του διαγνωστικού τεστ από την πλατφόρμα self-testing.gov.gr στην edupass.
Απλά οι Διευθυντές των σχολείων μέσα από τις Θυρίδες των σχολικών μονάδων έχουν την δυνατότητα έκδοσης κατάστασης με τις δηλώσεις παρουσίας μαθητών & εκπαιδευτικού προσωπικού.
Από τη Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021 τίθεται σε λειτουργία για τις δημόσιες σχολικές μονάδες η πλατφόρμα edupass.gov.gr, η οποία αποτελεί ένα επιπλέον εργαλείο για την υγειονομική θωράκιση της δια ζώσης λειτουργίας των δημόσιων εκπαιδευτικών δομών. Χάρη στο edupass.gov.gr o Διευθυντής της σχολικής μονάδας θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιβεβαιώνει ότι εντός της σχολικής μονάδας βρίσκονται μόνο πρόσωπα (μαθητές/τριες, εκπαιδευτικοί/μέλη Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π., επισκέπτες), τα οποία πληρούν τις προϋποθέσεις φυσικής παρουσίας στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία.
H πλατφόρμα αφορά επί του παρόντος μόνο τις σχολικές μονάδες της δημόσιας πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής. Στην πλατφόρμα ενσωματώνονται όλες οι λειτουργίες του self-testing.gov.gr και η διαδικασία έκδοσης της Σχολικής Κάρτας για COVID-19. Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που φοιτούν σε ιδιωτικές σχολικές μονάδες θα εξακολουθήσουν να δηλώνουν το αποτέλεσμα των self-test στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr και να εκδίδουν την Σχολική Κάρτα για COVID-19, ακολουθώντας την ιδία ακριβώς διαδικασία που ακολουθούν μέχρι και σήμερα.
Επισημαίνεται ότι το self-test που πρέπει να δηλωθεί στις 28-29/10/2021 από τους γονείς/κηδεμόνες μαθητών που φοιτούν σε δημόσιες σχολικές μονάδες θα δηλωθεί -για τελευταία φορά- στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr.
Υπόχρεοι υποβολής στην πλατφόρμα edupass.gov.gr δήλωσης συμμετοχής με φυσική παρουσία στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία στις δημόσιες σχολικές μονάδες είναι: (α) οι μαθητές/τριες, (β) το εκπαιδευτικό προσωπικό και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.), (γ) κάθε άλλο φυσικό πρόσωπο, που συμμετέχει με φυσική παρουσία σε κάθε είδους εκπαιδευτική διαδικασία που διενεργείται εντός των χώρων της δημόσιας εκπαιδευτικής δομής («επισκέπτες»), όπως για παράδειγμα φοιτητές/τριες που πραγματοποιούν πρακτική άσκηση στη σχολική μονάδα.
Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2021
To «edupass.gov.gr» επεκτείνεται στις σχολικές μονάδες από τη Δευτέρα 1η Νοεμβρίου
Ποιοι είναι υπόχρεοι υποβολής στην πλατφόρμα edupass.gov.gr δήλωσης συμμετοχής με φυσική παρουσία στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία στις δημόσιες σχολικές μονάδες
Από τη Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021 τίθεται σε λειτουργία για τις δημόσιες σχολικές μονάδες η πλατφόρμα edupass.gov.gr, η οποία αποτελεί ένα επιπλέον εργαλείο για την υγειονομική θωράκιση της δια ζώσης λειτουργίας των δημόσιων εκπαιδευτικών δομών.
Χάρη στο edupass.gov.gr o Διευθυντής της σχολικής μονάδας θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιβεβαιώνει ότι εντός της σχολικής μονάδας βρίσκονται μόνο πρόσωπα (μαθητές/τριες, εκπαιδευτικοί/μέλη Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π., επισκέπτες), τα οποία πληρούν τις προϋποθέσεις φυσικής παρουσίας στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία.
H πλατφόρμα αφορά επί του παρόντος μόνο τις σχολικές μονάδες της δημόσιας πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής. Στην πλατφόρμα ενσωματώνονται όλες οι λειτουργίες του self-testing.gov.gr και η διαδικασία έκδοσης της Σχολικής Κάρτας για COVID-19. Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που φοιτούν σε ιδιωτικές σχολικές μονάδες θα εξακολουθήσουν να δηλώνουν το αποτέλεσμα των self-test στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr και να εκδίδουν την Σχολική Κάρτα για COVID-19, ακολουθώντας την ιδία ακριβώς διαδικασία που ακολουθούν μέχρι και σήμερα.
Επισημαίνεται ότι το self-test που πρέπει να δηλωθεί στις 28-29/10/2021 από τους γονείς/κηδεμόνες μαθητών που φοιτούν σε δημόσιες σχολικές μονάδες θα δηλωθεί -για τελευταία φορά- στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr.
Ποιοι είναι υπόχρεοι
Υπόχρεοι υποβολής στην πλατφόρμα edupass.gov.gr δήλωσης συμμετοχής με φυσική παρουσία στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία στις δημόσιες σχολικές μονάδες είναι: (α) οι μαθητές/τριες, (β) το εκπαιδευτικό προσωπικό και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.), (γ) κάθε άλλο φυσικό πρόσωπο, που συμμετέχει με φυσική παρουσία σε κάθε είδους εκπαιδευτική διαδικασία που διενεργείται εντός των χώρων της δημόσιας εκπαιδευτικής δομής («επισκέπτες»), όπως για παράδειγμα φοιτητές/τριες που πραγματοποιούν πρακτική άσκηση στη σχολική μονάδα.
Οι υπόχρεοι ή οι γονείς/κηδεμόνες τους εισέρχονται στην πλατφόρμα και δηλώνουν την πρόθεση φυσικής παρουσίας τους στους χώρους της σχολικής μονάδας, ζητώντας να αποστέλλεται στη θυρίδα της σχολικής μονάδας τους η κατάστασή τους.
Α) Σε περίπτωση που έχουν εμβολιασθεί ή που έχουν νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η δήλωση αυτή πρέπει να γίνει μία μόνο φορά και
Β) σε περίπτωση υποβολής σε διαγνωστικό (rapid/PCR) ή αυτοδιαγνωστικό έλεγχο (self test), όσες φορές απαιτείται από το εκάστοτε ισχύον πλαίσιο, π.χ. για τους μαθητές που δεν έχουν εμβολιασθεί/νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η αντίστοιχη δήλωση στο edupass.gov.gr πρέπει να υποβάλλεται δύο φορές την εβδομάδα.
Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2021
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΜΕΤΑΛΥΚΕΙΑΚΟ ΕΤΟΣ-ΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ – ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2021-2022
Προθεσμία Υποβολής αιτήσεων
Οι ενδιαφερόμενοι θα υποβάλουν ηλεκτρονικά τις αιτήσεις συμμετοχής
στο «Μεταλυκειακό έτος – Τάξη Μαθητείας»από την Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2021, ώρα 11.00π.μ. έως και το Σάββατο
30 Οκτωβρίου 2021 και ώρα19:00μ.μ..
Διαδικασία Υποβολής αιτήσεων
Η αίτηση καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά υποβάλλονται ηλεκτρονικά
από τους ενδιαφερόμενους στη διεύθυνση e-mathiteia.minedu.gov.gr σύμφωνα με τις
οδηγίες που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Πληροφοριακού Συστήματος διαχείρισης Μαθητείας.
Η ίδια διαδικασία ακολουθείται και για τους υποψήφιους που πληρούν
τις προϋποθέσεις υποβολής αίτησης και έχουν αναζητήσει
και λάβει βεβαίωση δέσμευσης εργοδότη. Τονίζεται ότι ο εργοδότης δεν
δύναται να έχει α’ βαθμού συγγένεια με τον
υποψήφιο.
Επισημαίνεται ότι η όποια επικοινωνία αποφοίτων με ΕΠΑ.Λ. καθώς και
η εκδήλωση ενδιαφέροντος για συμμετοχή στο «Μεταλυκειακό
Έτος - Τάξη Μαθητείας» δεν αντικαθιστά τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων.
Σημειώνεται ότι κάθε υποψήφιος για το «Μεταλυκειακό Έτος-Τάξη Μαθητείας»,
περιόδου 2021-2022, έχει δικαίωμα
υποβολής μόνο μίας αίτησης συμμετοχής σε μία ειδικότητα και μόνο σε ένα ΕΠΑ.Λ. της
επιλογής του.
Συνοδευτικά έγγραφα – δικαιολογητικά
Τα απαραίτητα δικαιολογητικά είναι τα ακόλουθα:
Φωτοαντίγραφο :
1. απολυτηρίου ΓΕ.Λ. ή ΕΠΑΛ ή ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ.
2. πτυχίου ΕΠΑ.Λ. ή ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ.
3. ταυτότητας
4. αποδεικτικού ΑΜΚΑ
5. αποδεικτικού ΑΦΜ*
6. γνωμοδότηση ΚΕΔΑΣΥ (πρώην ΚΕΔΔΥ), για τους αποφοίτους του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ.
7. απολυτηρίου και πτυχίου του δευτεροβάθμιου κύκλου σπουδών παλαιότερων
ισότιμων τίτλων με έγγραφο
ισοτιμίας ή/και αντιστοίχισης, εφόσον το έχουν λάβει από τις αρμόδιες
υπηρεσίες
Σημειώνεται ότι τα ανωτέρω δικαιολογητικά θα υποβληθούν ηλεκτρονικά
μαζί με την αίτηση συμμετοχής
και σύμφωνα με τις οδηγίες που αναρτώνται στο Πληροφοριακό Σύστημα
διαχείρισης Μαθητείας.
* Σε περίπτωση που ο υποψήφιος δεν έχει ΑΦΜ μπορεί να υποβάλλει την
αίτηση και να προσκομίσει αποδεικτικό ΑΦΜ
κατά την εγγραφή του σε τμήμα του «Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας».
Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2021
Προμήθεια self test μαθητών από Πέμπτη 14 Οκτωβρίου ως και το Σάββατο 23 Οκτωβρίου
Οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα προμηθεύονται από αύριο, Πέμπτη 14 Οκτωβρίου ως και το Σάββατο 23 Οκτωβρίου, πέντε (5) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των ημερών από 18 Οκτωβρίου έως 4 Νοεμβρίου και να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.
Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2021
ΤΕΛΕΤΗ ΑΓΙΑΣΜΟΥ ΕΝΑΡΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2021-22
Η ώρα τέλεσης του αγιασμού για την έναρξη του Σχολικού Έτους 2021-2022 τη Δευτέρα 13/9/2021 είναι 9:15 π.μ.
Παρακαλούνται οι μαθητές να
προσέλθουν εγκαίρως προσκομίζοντας:
- δήλωση
αρνητικού αυτοδιαγνωστικού τέστ covid-19 (self test) ή
- πιστοποιητικό
εμβολιασμού (για τους μαθητές 12 ετών και άνω) ή
- βεβαίωση
παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου) .
ακολούθως θα διανεμηθούν βιβλία και θα γίνει ενημέρωση για τις ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας Σχολικών Μονάδων λόγωCOVID-19.
ΠΑΡΑΛΑΒΗ SELF TESTS ΑΠΟ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Οι κηδεμόνες και οι μαθητές του σχολείου μας μπορούν να
παραλαμβάνουν από τα Φαρμακεία
Ασφαλές άνοιγμα των σχολείων για το έτος 2021-2022
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναφορικά με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2021-2022 και μετά από σχετική εισήγηση της Επιτροπής Ειδικών, ανακοινώνει:
Μαθητές και εκπαιδευτικοί θα προσέρχονται στις σχολικές μονάδες ως εξής:
οι μαθητές με πιστοποιητικό εμβολιασμού (για τους μαθητές
12 ετών και άνω) ή βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου) ή δήλωση
αρνητικού αυτοδιαγνωστικού (σελφ) τεστ, το οποίο θα πραγματοποιείται δύο φορές
την εβδομάδα (Τρίτη και Παρασκευή), έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο
σχολείο,
οι εκπαιδευτικοί με πιστοποιητικό εμβολιασμού ή βεβαίωση
παρελθούσας νόσησης από κορωνοϊό (τελευταίου εξαμήνου) ή βεβαίωση αρνητικού
εργαστηριακού τεστ, το οποίο θα πρέπει να πραγματοποιείται επίσης δύο φορές την
εβδομάδα (Τρίτη και Παρασκευή) με ευθύνη και κόστος του εργαζομένου.
Αν εντοπιστεί επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19:
Eκπρόθεσμες ηλεκτρονικές αιτήσεις εγγραφής και ανανέωσης εγγραφής για ΓΕ.Λ. ή ΕΠΑ.Λ
Από τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 09.00 έως και τη Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 23.59 η ηλεκτρονική πλατφόρμα e-εγγραφές θα είναι σε λειτουργία προκειμένου να υποβληθούν εκπρόθεσμες ηλεκτρονικές αιτήσεις εγγραφής και ανανέωσης εγγραφής για ΓΕ.Λ. ή ΕΠΑ.Λ. από τους γονείς-κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών ή τους/τις ίδιους/ες, εφόσον είναι ενήλικοι/ες, βάσει της ανωτέρω ΥΑ. Σύμφωνα με τις υποπαρ. 2 και 3 της παρ. Β του άρθρου 9 της εν λόγω ΥΑ, όπως ισχύει: «2. Εκπρόθεσμη εγγραφή πραγματοποιείται ύστερα από έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας της οικείας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έως επτά (07) ημέρες μετά την έναρξη των μαθημάτων, με την προσκόμιση επίσημων εγγράφων που αποδεικνύουν την αδυναμία εγγραφής εντός των προθεσμιών (π.χ. για λόγους υγείας, σοβαρούς οικογενειακούς λόγους). Οι απουσίες των μαθητών/τριών για το χρονικό διάστημα από την έναρξη των μαθημάτων μέχρι την εκπρόθεσμη εγγραφή λογίζονται στο ακέραιο. 3) Σε κάθε περίπτωση εκπρόθεσμων εγγραφών οι μαθητές/τριες εντάσσονται σε τμήματα που ήδη λειτουργούν. Αν αυτό δεν είναι εφικτό στη σχολική μονάδα στην οποία εντάσσεται ο/η μαθητής/τρια, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο παρόν άρθρο, ο/η μαθητής/τρια εγγράφεται σε τμήμα που ήδη λειτουργεί σε όμορο σχολείο, με απόφαση του/της Διευθυντή/ντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης». Οι κηδεμόνες των μαθητών/τριών ή οι μαθητές/τριες ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. που θα υποβάλουν εκπρόθεσμη ηλεκτρονική αίτηση (13-20 Σεπτεμβρίου 2021), θα πρέπει να την τυπώσουν και να την καταθέσουν μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά στον/στη Δ/ντή/ντρια του σχολείου, προκειμένου να διαβιβαστούν υπηρεσιακά στον/στη Δ/ντή/ντρια Δ.Δ.Ε. προς έγκριση. Η ενημέρωση για την έγκριση ή μη της εκπρόθεσμης εγγραφής πραγματοποιείται μέσω της σχολικής μονάδας ή της οικείας Δ.Δ.Ε. και όχι μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-εγγραφές