Παρασκευή 27 Μαΐου 2022

Παρατηρώντας σε τρεις διαστάσεις την εξερεύνηση της χλωρίδας της περιοχής μου

 


Παρατηρώντας σε τρεις διαστάσεις την εξερεύνηση της χλωρίδας της περιοχής μου

Με τη δράση“ Παρατηρώντας σε τρεις διαστάσεις την εξερεύνηση της χλωρίδας της περιοχής μου, παρατήρηση και αναγνώριση φυτών - λήψη φωτογραφικού υλικού – Δημιουργία πολυμεσικών εφαρμογών (video-δημιουργία αφίσας και παρουσίασης)” οι μαθητές, συνεργατικά, θα μπορέσουν να  καλλιεργήσουν δεξιότητες διερεύνησης με επιτόπιες μελέτες στη φύση. Επίσης, οι μαθητές, θα ευαισθητοποιηθούν περιβαλλοντικά  σχετικά με τη χλωρίδα της περιοχή μας, μέσω ολιστικής προσέγγισης και βιωματικής μάθησης. Θα επιχειρήσουμε να αναδείξουμε ότι οι μαθητές είναι σε θέση να αναπτύξουν οικολογική συνείδηση και να δουλέψουν ομαδικά, με τη συμμετοχή τους σε περιβαλλοντικές  δραστηριότητες,  και πως μπορούμε όλοι μας να προσφέρουμε και να συνεισφέρουμε  πάνω σ΄αυτό το σκοπό.

Ως απώτεροι στόχοι του σχεδίου δράσεις είναι: Η συνεργασία μεταξύ των μαθητών Η ευαισθητοποίηση στο θέμα της χλωρίδας. Η υιοθέτηση συλλογικής οικολογικής στάσης. Η αναγνώριση της αξίας του φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος. Η καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης προς μη καταναλωτικά πρότυπα. Η ευαισθητοποίηση των παιδιών γύρω από τις ωφέλιμες επιδράσεις της χλωρίδας. Ανάπτυξη της ικανότητας των μαθητών για την καταγραφή παρατηρήσεων και την αξιοποίηση πληροφοριών σχετικά με το θέμα. Αναζήτηση πληροφοριών. Κοινωνική συμπεριφορά. Ενίσχυση της εκδήλωσης ενεργού ρόλου στη λήψη αποφάσεων. ...



ΒΙΝΤΕΟ