Παρασκευή 10 Ιουνίου 2022
Παρασκευή 27 Μαΐου 2022
ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΔΡΑΣΗ του Μανουσάκειου ΕΠΑ.Λ. Δεσκάτης «Μαθητές σε Δράση- Έρευνα, Θεωρία και Πράξη» - ΜΝΑΕ
Συμμετοχή του «Μανουσάκειου» Επαγγελματικού Λυκείου Δεσκάτης στα Σχέδια Δράσης στο πλαίσιο της
Πράξης «Υποστήριξη και Διαχείριση των Σχεδίων Δράσης του έργου "Μια Νέα
Αρχή στα ΕΠΑΛ"» με τη ΔΡΑΣΗ
«Μαθητές σε Δράση- Έρευνα, Θεωρία και Πράξη»
Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.- Σχέδια Δράσης
MIS5011051
Για μια χρονιά ακόμη υλοποιήσαμε ένα Σχέδιο Δράσης στο πλαίσιο της Πράξης
«Υποστήριξη και Διαχείριση των Σχεδίων Δράσης του έργου "Μια Νέα Αρχή στα
ΕΠΑΛ" του Ε.Π. «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ
ΜΑΘΗΣΗ 2014-2020».
Απώτερο σκοπό αποτέλεσε η ανάπτυξη της προσωπικότητας, της κοινωνικότητας, των δεξιοτήτων και των κλίσεων κάθε μαθητή στα πλαίσια της. Μέσω των Σχεδίων προάχθηκε η συνεργασία μεταξύ των καθηγητών και μαθητών και ενισχύθηκαν οι δράσεις εξωστρέφειας του σχολείου, οι οποίες παράλληλα προσέφεραν στους μαθητές ευκαιρίες για να βιώσουν επιτυχίες και να αναπτύξουν την αυτοεκτίμηση τους. Οι μαθητές, λοιπόν, με τη στήριξη των καθηγητών υλοποιήσαν ένα σχέδιο δράσης (project), το οποίο περιλάμβανε έξι υποδράσεις:
Το Μανουσάκειο ΕΠΑ.Λ. Δεσκάτης συμμετείχε και πρωτοπόρησε φέτος στο διεθνές πρόγραμμα ΤIPPING POINT και στους 100 MENTORS
Το Μανουσάκειο ΕΠΑ.Λ.
Δεσκάτης συμμετείχε και πρωτοπόρησε φέτος στο διεθνές πρόγραμμα ΤIPPING POINT και στους 100 MENTORS
Καλέσαμε διαδικτυακά μέσα στην τάξη 9 μέντορες και δημιουργήσαμε 5 topics
Η Α΄ ΕΠΑ.Λ. ΚΑΙ Η Β' ΕΠΑ.Λ.
με την κα Ταραμάνη Λαζαρία (ΠΕ02)
Παρατηρώντας σε τρεις διαστάσεις την εξερεύνηση της χλωρίδας της περιοχής μου
Πέμπτη 26 Μαΐου 2022
Τίτλος project: Κατασκευή συστήματος υδροπονίας
Σχολική Μονάδα: 1Ο ΕΠΑ.Λ. ΔΕΣΚΑΤΗΣ
Τίτλος project:
Κατασκευή συστήματος υδροπονίας
Τμήματα Συμμετοχής: B΄ΛυκείουΒ΄ & Γ΄ Γεωπονίας, Β΄ Ηλεκτρολογίας
Χώροι
διενέργειας project: Εργαστήριο
Τρόπος
εργασίας: Ομάδα
εργασίας, αποτελούμενη από μαθητές της Β’&Γ Γεωπονίας ειδικότητας Τεχνικών
Φυτικής παραγωγής καθώς και μαθητές της Β΄Ηλεκτρολογίας
Ενέργειες ομάδων εργασίας:
1η φάση
Τίτλος project: Οργάνωση κτιριακών εγκαταστάσεων, εργαστηρίων - Διαμόρφωση εξωτερικού χώρου
Σχολική Μονάδα: 1Ο ΕΠΑ.Λ. ΔΕΣΚΑΤΗΣ
Τίτλος project:
Οργάνωση κτιριακών εγκαταστάσεων, εργαστηρίων -
Διαμόρφωση εξωτερικού χώρου
Τμήματα Συμμετοχής:BΛυκείου
Β΄ Γεωπονίας Γ΄ Γεωπονίας
Χώροι διενέργειας project: Εργαστήριο Γεωπονίας και προαύλιο σχολείου
Τρόπος εργασίας: Ομάδα εργασίας, αποτελούμενη από μαθητές της Β’ & Γ΄ Γεωπονίας ειδικότητας Τεχνικών Φυτικής παραγωγής
Ενέργειες ομάδων εργασίας:
1η φάση
Τίτλος project: α) Δεντροφύτευση – ανθοφύτευση κοινωτικού χώρου β) Ενημερωτικό φυλλάδιο προστασίας περιβάλλοντος
Σχολική
Μονάδα: 1Ο ΕΠΑ.Λ. ΔΕΣΚΑΤΗΣ
Τίτλος project:
Α)Δεντροφύτευση –
ανθοφύτευση κοινωτικού χώρου
Β)Ενημερωτικό φυλλάδιο
προστασίας περιβάλλοντος
Τμήματα
Συμμετοχής:BΛυκείου
Β΄ Γεωπονίας
Χώροι διενέργειας project: Εργαστήριο Γεωπονίας και κοινοτικοί χώροι
του Δήμου Δεσκάτης
Τρόπος εργασίας: Ομάδα εργασίας, αποτελούμενη
από μαθητές της Β’ Γεωπονίας ειδικότητας Τεχνικών Φυτικής παραγωγής
Ενέργειες
ομάδων εργασίας:
1η φάση
Δευτέρα 23 Μαΐου 2022
Και οι συνεδρίες με τους μέντορες (100mentors) συνεχίζονται με ζήλο…
Και
οι συνεδρίες με τους μέντορες (100mentors) συνεχίζονται με ζήλο…
Αυτή τη φορά φιλοξενούμενοι μέντορες στο Μανουσάκειο 1ο
ΕΠΑ.Λ. Δεσκάτης, της κα Ταραμάνη Λαζαρίας και της Γ’ ΕΠΑ.Λ., ήταν ο Γιώργος Σκουρτής, Σύμβουλος Επαγγελματικού
Προσανατολισμού και Υπεύθυνος Τμήματος
Πελατών, Εξυπηρέτησης και Πωλήσεων στην εταιρεία Salesforce και ο Νίκος Καλύβας (Consultant,People & Change , PwC Greece).
Όσον αφορά στην πρώτη συνεδρία που
διεξήχθη στις 11 Φεβρουαρίου 2022:
Το
επίσημο βιογραφικό του Γιώργου
Σκουρτή, όπως έχει αναρτηθεί στη σελίδα του Tipping Point και στους 100mentors :
Δράση για το άγχος: "Διαχειρίζομαι τα συναισθήματά μου"
Δράση με θέμα το άγχος πραγματοποιήθηκε στο 1ο Μανουσάκειο ΕΠΑΛ Δεσκάτης την Πέμπτη 31/3/2022 και τη Παρασκευή 1/4/2022 από την ψυχολόγο του σχολείου μας κ. Αριάδνη Κοκόρα. Οι μαθητές και των τριών τάξεων έλαβαν μέρος σε έρευνα για το άγχος που βιώνουν γενικότερα στη ζωή τους και ειδικότερα από τις ενδοσχολικές και πανελλήνιες εξετάσεις